Sadece dört ayda 6 milyondan fazla sattı ve bu süreçte 150 milyon doları aştı – “PlayerUnknown’s Battlegrounds”, iyi niyetle kabul edilmiş bir rekor kırdı.
Daha etkileyici olan şey, oyunun teknik olarak bitmediğidir bu sadece dünyanın en büyük dijital oyun mağazası Steam aracılığıyla “Erken Erişim” başlığı olarak kullanılabilir. Bu, satın alabilir ve oynayabileceğiniz anlamına gelir, ancak bitmiş bir üründür. Ve o eyalette bile milyonlarca insan “Battlegrounds” satın almıştı.
Daha iyisi: Bir gündeki herhangi bir noktada, yüz binlerce kişi “Battlegrounds” oyununu oynuyor. Bu Steam’de en çok oynanan 3 numaralı oyun, yaklaşık 500.000 eşzamanlı oyuncu var:
Bu inanılmaz etkileyici bir ses olmayabilir, ancak bu çok önemli bir metrik: Buhar, gezegen üzerindeki en büyük oyun platformudur. 200 milyon civarında bir yerde aktif olarak Buhar kullanan bir yer; Eşzamanlı oyuncular açısından, platformda 3. oyun olmak çok büyük bir uğraştır.
En iyi iki nokta, “DOTA 2” ve “Counter-Strike: Global Saldırı” tarafından işgal edildi. Birincisi ücretsiz bir oyundur ve ikincisi 15 $ ‘lık bir oyundur ve her ikisi de aynı şirket olan Valve tarafından geliştirilmiş ve Steam üzerinden çalıştırıyor. Bu nedenle, Steam’de en çok oynanan üçüncü oyun, bir numara olmak gibidir.
Oyunun yaratıcı yönetmeni Brendan “PlayerUnknown” Greene, kutlamak için heyecanlı bir nefes aldı :
Greene’in de belirttiği gibi, sadece “Battlegrounds” un 3 numaralı yerini istikrarlı bir şekilde tutması değil, şimdi “Valve olmayan herhangi bir oyunun en yüksek oyuncu sayısı” için de kayıt tutuyor. Bu özellikle inanılmaz bir istatistik – oyun sadece Mart ayından beri mevcuttu ve tamamlanmamış bir oyundur, ancak “Grand Theft Auto V” ve “Fallout 4” ve diğer düzinelerce ağır oyuncusuyla yarışıyor.
Neden bu kadar iyi yaptığının basit bir açıklaması var: İnanılmaz derecede iyi bir oyun.
“PlayerUnknown’s Battlegrounds”, tuhaf bir isim değil, bir oyun için parlak bir konsept: Büyük bir adada 100 kişi, kendi silahlarıyla ve bir avlanma olası silah cephanesi ile savaşarak ölümle savaşıyor. Maçın sonunda hayatta olan kimse kazanır ve sadece bir tane olabilir.
Görüntülerde “Battlegrounds” bir atış oyunu gibi görünüyor. Gerçekte, hayatta kalma ile ilgili bir oyun. Atış sadece hayatta kalmanın parçasıdır.
“Battlegrounds” un geleceği daha da aydınlıktır.
Oyun 2017 sonuna kadar “1.0” ulaşması bekleniyor ve aynı zaman diliminde Xbox One ulaşması gerekir. Haber bekleyin: Bütün bunlar bir şey demek ki çok yıl geçtikçe “Battlegrounds” hakkında daha fazla.
Yorum bırakın